Paikallisuutiset

Laajaa keskustelua herättäneen brändi-identiteetin elementit käsittävät bränditarinan, lupauksen/sloganin ja logon. Seuraavaksi Sodankylässä luodaan brändikäsikirja ja viestintäsuunnitelma. Kuva on malli-idea siitä, miten logoa voitaisiin käyttää.

”Luotamme aitouteen, emme rakenna brändillämme kiiltokuvaa” – kunnanhallitus hyväksyi uuden brändin yksimielisesti

Kunnanjohtaja Jari Rantapelkonen kuvaa brändin olevan rohkea ja rehellinen viestinnän ja markkinoinnin työkalu, jonka kautta Sodankylän vahvuuksia päästään nostamaan esiin.

Sodankylän kunnanhallitus hyväksyi kokouksessaan tiistaina 25.2. kunnan uuden brändiehdotuksen yksimielisesti.

Kunnanjohtaja Jari Rantapelkonen kuvaa uutta brändiä erityisen rehelliseksi ja erottuvaksi.

– Brändikeskustelu on selvästi ollut sodankyläläisille tärkeä ja tunteita herättävä asia, Rantapelk

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä