Paikallisuutiset

Vaihtovuosi Sodankylässä -projektille finaalipaikka kotimaisessa digimarkkinoinnin kilpailussa

Vaihtovuosi Sodankylässä -vaikuttajayhteistyö on valittu Grand One -digimainoskilpailussa Paras vaikuttajamarkkinointi -sarjan finaaliin.

Grand One –kilpailussa palkitaan suomalaisia digitaalisen markkinoinnin töitä eri kategorioissa. Kyseessä on merkittävä suomalaisen digimarkkinoinnin kilpailu ja finaalipaikka on huomionarvoinen tunnustus.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Inari Fernándezin ideoima ja yhteistyössä Sodankylän kunnan kanssa toteuttama Vaihtovuosi Sodankylässä oli ainutlaatuinen ja laajuudessaan ensimmäinen tämän mittakaavan kaupallinen vaikuttajamarkkinointikampanja suomalaisessa kuntamarkkinoinnissa. 65-osainen somerealitysarja ylitti kaikki odotukset.

Kommentoi  (0) Ilmoita asiavirheestä