Paikallisuutiset
Vaihtovuosi Sodankylässä -projektille finaalipaikka kotimaisessa digimarkkinoinnin kilpailussa
Vaihtovuosi Sodankylässä -vaikuttajayhteistyö on valittu Grand One -digimainoskilpailussa Paras vaikuttajamarkkinointi -sarjan finaaliin.
Grand One –kilpailussa palkitaan suomalaisia digitaalisen markkinoinnin töitä eri kategorioissa. Kyseessä on merkittävä suomalaisen digimarkkinoinnin kilpailu ja finaalipaikka on huomionarvoinen tunnustus.
Inari Fernándezin ideoima ja yhteistyössä Sodankylän kunnan kanssa toteuttama Vaihtovuosi Sodankylässä oli ainutlaatuinen ja laajuudessaan ensimmäinen tämän mittakaavan kaupallinen vaikuttajamarkkinointikampanja suomalaisessa kuntamarkkinoinnissa. 65-osainen somerealitysarja ylitti kaikki odotukset.